صفحه اصلی / مطالب و مقالات / مزوتراپی / مزوتراپی لاغری غبغب

مزوتراپی لاغری غبغب

غبغب به چربی تجمع یافته در ناحیه به هم پیوستن گردن و چانه گفته می شود که در اثر عوامل مختلفی بروز پیدا می کند. تجمع چربی و افتادگی پوست در زیر چانه، زیبایی، جوانی و اعتماد به نفس افراد را از بین می‌ برد. یکی از روش های غیرتهاجمی و بی عارضه برای از بین بردن غبغب، روش مزوتراپی غبغب می باشد. در روش از بین بردن غبغب با مزوتراپی، پزشک با استفاده از کوکتل مزوتراپی غبغب نقاط مناسبی در عمق درست را انتخاب کرده و با تزریق ساده با سوزن یا نیدل های بسیار ظریف بدون درد در زمان کوتاه و به صورت سرپایی درمان را انجام می دهد. مواد به طور مستقیم وارد سلول های چربی شده و پس از تزریق مواد ایجاد لیپولیز می کنند و چربی ها دو هفته بعد از تزریق شروع به آب شدن می کنند تا از طریق سیستم لنفاوی جذب شوند.

آنچه در این مطلب میخوانید

مزوتراپی غبغب چیست؟

مزوتراپی غبغب روش تزریق کردن مواد حلال چربی به نواحی چانه و گردن می باشد که مواد و ترکیبات مخصوص آن از طریق سوزن‌ های نازک داخل پوست تزریق خواهند شد. این مواد پس از وارد شدن به پوست، چربی های اطراف ناحیه هایی همچون چانه و گردن را تا حد امکان حل می‌ کنند. پس از حل شدن سلول های چربی‌، متابولیسم بدن به صورت طبیعی، می تواند سلول‌ های چربی موجود در ناحیه غبغب را از این ناحیه دفع کند.

مزایای انجام مزوتراپی غبغب

  1. کاهش و رفع چربی اضافی زیر چانه ، گردن و اطراف فک
  2. کمترین عوارض جانبی که موقتی بوده و خود به خود برطرف می‌ شوند.
  3. این فرایند درمانی درد چندانی ندارد و در بیشتر موارد حتی بدون بی حسی موضعی هم قابل انجام است.
  4. روش زیبایی غیرتهاجمی است.
  5. فرایند انجام آن سریع و کوتاه است.
مزوتراپی لاغری غبغب

روش انجام مزوتراپی غبغب

ابتدا با استفاده از الکل ناحیه غبغب را به منظور جلوگیری از عفونت و تعیین محل درمان ضد عفونی میکنند. پزشک معمولاً از دستگاه های کمکی یا دستی برای تزریق استفاده می کند. مواد تزریقی در این روش شامل ویتامین ها، رشته های ریز کلاژن، اسیدهای آمینه، مواد معدنی و سایر اجزایی است که به متابولیسم سلولی کمک می کنند. پس از تزریق این مواد، پزشک برای اطمینان از نفوذ صحیح این مواد به زیر پوست ناحیه تحت درمان را به آرامی ماساژ می دهد.

مراقبت های بعد از انجام مزوتراپی غبغب

سن مناسب مزوتراپی غبغب

بهترین زمان برای انجام این روش جوانسازی معمولاً برای سنین کمتر از 35 سال می باشد.

تعداد جلسات مورد نیاز برای مزوژل رفع غبغب

پزشک متخصص ابتدا مشکل شما را بررسی می کند و متناسب با مشکل تعداد جلسه مزوتراپی مورد نیاز را به شما می گوید. به طور میانگین آمار نشان می دهد برای اینکه افراد به نتیجه دلخواهشان برسند به 3 تا 5 جلسه تزریق مزوتراپی نیاز است.

کاندیدای مناسب مزوتراپی غبغب

برای رفع غبغب هر فردی می‌ تواند اقدام کند؛ اما پزشکان متناسب با شرایط بدنی هر فرد ممکن است روش خاصی را برای درمان غبغب در نظر بگیرند. افراد زیر کاندیدای مناسب برای مزوتراپی چربی زیر چانه هستند:

عوارض مزوتراپی غبغب

هزینه مزوتراپی غبغب

هزینه مزوتراپی غبغب به عوامل مختلفی از جمله نوع برند مزو انتخابی، مکان تزریق، دستمزد پزشک و میزان دز مواد مصرفی بستگی دارد.


آدرس : اصفهان، سه راه سیمین، جنب پمپ بنزین، مجتمع پاسارگاد، طبقه 1، واحد 7
تلفن : 37755446

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :
برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
دکتر پونه دورودی